Nopalin - Skuteczne odchudzanie z One Diet

Przejdź do treści
Nopalin
Nopalin
Przycisk do sklepu
Jako podstawę zdrowej diety, należy upewnić się, że twój organizm otrzymuje wystarczającą ilość błonnika. Błonnik wchłania wodę, rozszerza i zapewnia uczucie sytości na dłużej, i dlatego jest wskazany dla osób na diecie odchudzającej.

Nopalin zawiera naturalny błonnik z kaktusa Nopal

Nopal zawiera zarówno błonnik rozpuszczalne w wodzie jak i nierozpuszczaly przez co doskonale wpływa na pracę jelita grubego. W związku z tym, może służyć jako odpowiednie pożywienie dla namnażania pożytecznych bakterii, dzięki czemu zmniejsza powstawanie substancji toksycznych i wspiera zdrowie przewodu pokarmowego i układu odpornościowego.
Nopal (Opuntia) - pokarm dla współczesnego człowieka
Dla przeciętnego, nowoczesnego człowieka nie ma uzasadnionej potrzeby przyjmowania dużej ilości szybko uwalnianej energii, jaką jest glukoza, między innymi z powodu siedzącego trybu życia, który nie wymaga nadmiernej aktywacji mięśni i zużycia energii. W wyniku zmniejszonej aktywności fizycznej i niewłaściwego doboru żywności, dziś współczesne społeczeństwo stoi w obliczu epidemii otyłości. Wiele osób uważa, że ​​węglowodany są głównymi sprawcami nadwagi i zaleca dietę bez węglowodanów, która niesie ze sobą potencjalne zagrożenie dla zdrowia. Częściowo jest to prawda, że węglowodany są odpowiedzialne za nadmiar kalorii w posiłku, ale gdy pożądane jest, aby wziąć pod uwagę fakt, że nie wszystkie węglowodany są takie same, to znaczy, że istnieją "dobre" lub "złe" węglowodany. Dziś eksperci nie zalecają odrzucenia wszystkich rodzajów węglowodanów, ale spożywanie tych o niskim indeksie glikemicznym (IG), czyli dobrych węglowodanów. Celem zdrowej i zrównoważonej diety będzie aby posiłki zawierały wszystkie główne składniki jedzenia w tym węglowodanów, przy równoczesnym  zwiększeniu aktywności fizycznej jako aktywatora metabolizmu.

Źródło węglowodanów w codziennej diecie

Węglowodany są to złożone cukry, które znajdują się w prawie każdym rodzaju żywności, a nawet w warzywach. Są one głównym źródłem energii w organizmie i wszystkie są rozbijane w procesie trawienia do glukozy - cukru, który krąży we krwi. Glukoza zapewnia energię dla mózgu i ośrodkowego układu nerwowego. Grupa pokarmów zawierających węglowodany w różnych proporcjach to na przykład zboża i produkty zbożowe, ryż, chleb, makarony, owoce, warzywa, mleko i produkty mleczne, miód i inne naturalnych substancje słodzące. Węglowodany mogą być strawne (cukier, skrobia, itd.) lub nie ulegające trawieniu (błonnik). Nadmiar węglowodanów w diecie jest przechowywany w postaci glikogenu w wątrobie i mięśniach, a pozostała część po uzupełnieniu tych rezerw jest przekształcana w tłuszcz jako rezerwa energetyczna gromadzona w tkance tłuszczowej.

Indeks glikemiczny - głównym kryterium określającym dobre i złe węglowodany

Indeks glikemiczny (IG) to system, który klasyfikuje żywność w zależności od ilości glukozy (cukru) jaka jest wchłaniana do krwi po podaniu. Każdy produkt spożywczy posiada indeks - liczbę, która pokazuje, jaka ilość cukru znajdzie się w krwiobiegu w stosunku do całkowitej zawartości cukrów w produktach spożywczych. Z naukowego punktu widzenia, jedynym kryterium, wedle którego węglowodany można ocenić jest właśnie indeks glikemiczny. Jedzenie, które spożywamy stymuluje reakcje metaboliczne w niepożądanym kierunku - w kierunku tworzenia rezerw tłuszczu oraz zagraża normalnemu procesowi spalania energii w naszym ciele. Węglowodany dostarczają podstawowego paliwa dla organizmu - glukozę. Ale jeśli jesz zbyt dużo węglowodanów o wysokim indeksie glikemicznym, trzustka może wydzielać dużo insuliny do krwi, co przyczynia się do nadwagi. Dobre węglowodany o niskim indeksie glikemicznym (55 lub mniej) nie będą powodować ciężkich reakcji na insulinę czy nadwagi. Złe węglowodany z kolei mają wysoki indeks glikemiczny (ponad 55), powodują silną reakcję insulinową, która przyczynia się do zwiększenia masy ciała. Złe węglowodany czyli te o wyższym indeksie glikemicznym, ​​rozkładane są na glukozę szybciej i szybko wprowadzane do krwiobiegu. Powoduje to zwiększenie pracy trzustki, która jest zmuszona do wytwarzania insuliny - a zatem trzustka pracuje szybciej co może wywoływać cukrzycę.


Złe pokarmy o wysokim indeksie glikemicznym to między innymi: rafinowany cukier biały, słodycze, ciastka, chipsy i inne podobne przekąski, rafinowana biała mąka i produktów z jej udziałem (chleb, makaron ...), ziemniaki, kukurydza, płatki kukurydziane, muesli słodzone, biały ryż, napoje gazowane ...

Dobre jedzenie z niskim indeksie glikemicznym, które jest wolniej trawione i zawiera dużo błonnika dla dobrego trawienia to na przykład: mąka pełnoziarnista i jej produkty, rośliny strączkowe (fasola, soja ...), zboża, owoce i warzywa, produkty sojowe ... Z tych produktów węglowodany są uwalniane przez długi czas, dlatego nie będzie czuć się głodny i zapewnią nam one wystarczająco dużo energii. Poza tym pokarmy o niskim indeksie glikemicznym, czy węglowodany złożone, pozytywnie wpływają na odczuwanie głodu, koncentrację oraz nastrój.

Zalety żywności o niskim IG
  • pomaga kontrolować masy ciała i wspomagają utratę wagi
  • zwiększa wrażliwość komórek na insulinę
  • jest pomocna w kontroli cukrzycy
  • zmniejsz ryzyko wystąpienia udaru układu krążenia
  • pomaga obniżyć poziomy cholesterolu
  • pomaga kontrolować apetyt i utrzymuje uczucie sytości na dłużej
  • zwiększa wytrzymałość fizyczną i psychiczną
Pakiet One Diet zawiera:
2 opakowania Shake One: jeden czekoladowy i jeden wanilowy
1 opakowanie Burn One
1 opakowanie Pure Inulin
1 czarny shaker
1 poradnik One Diet
Nopal - żywność o najniższym indeksie glikemicznym na świecie!
Nopalin zawiera kaktus nopal (łac. Opuntia), który stał się bestselerem w sklepach ze zdrową żywnością, ponieważ jest rośliną o najniższym indeksie glikemicznym na świecie! Nawet 100 gramów Nopalu zawiera tyle samo glukozy co 0,7 g sacharozy (cukier stołowy). Nopalin można przyjmować w dowolnym momencie w ciągu dnia z posiłkiem, który ma wysoki indeks glikemiczny. Na przykład, jeśli chcesz zgrzeszyć i zjeść lody, które mają IG około 61, to  dodatek Nopalinu zmniejszy indeks o połowę, jeśli popijemy Nopalin szklanką wody przed lodami. Największy wpływ na zmniejszenie indeksu glikemicznego żywności zostanie osiągnięty, jeśli weźmiemy przed każdym posiłkiem 3-6 tabletek Nopalinu ze szklanką wody. Jest to Idealne rozwiązanie dla wszystkich na diecie oraz dla cukrzyków.

Nopal należy do rodziny kaktusów Opuntia (gatunek Opuntia ficus-indica). Jest on doskonałym źródłem witaminy C, 12 minerałów a nawet 17 niezbędnych aminokwasów; szczególną wartością Nopalu jest zawartość błonnika rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego (pektyny, śluz). Błonnik nierozpuszczalny wchłania wodę i ułatwia wypróżnienia, a tym samym przyczynić się do zmniejszenia ilości substancji niebezpiecznych, które są zatrzymywane w jelitach. Włókna i śluz z Nopalu pomagają kontrolować nadmierną produkcję kwasu żołądkowego i chronią błonę śluzową przewodu pokarmowego. Nopal stymuluje wątrobę, która jest odpowiedzialna za usuwanie toksyn z organizmu. Wzmacniając wątrobę i trzustkę, nopal zwiększa wrażliwość komórek organizmu na insulinę, co zwiększa przenikanie glukozy z krwi do komórek i przekształceniu jej w energię. Bardzo duża zawartość błonnika nierozpuszczalnego w Nopalu spowalniają trawienie węglowodanów i uwalniania glukozy oraz  spowalnia produkcję insuliny. Zapobiega to powstawaniu hiperinsulinemii, która jest w sprawozdaniach z badań uznana jest za jeden z najważniejszych czynników uszkodzeń serca i naczyń krwionośnych oraz prowadzi do cukrzycy i otyłości. Znaczący efekt hipoglikemiczny wykazano nawet w 4-6 godzin po zażyciu Nopalu. Dlatego zarówno psychiczna i fizyczna kondycja nie będzie podlegała gwałtownym wahaniom u osób stosujących nopal. Nopalin  zmniejsza apetyt i opóźnia tworzenie się tłuszczu, zapobiegając przekształceniu nadmiar cukru we krwi, w tłuszcz. W ten sposób obniża stężenie całkowitego cholesterolu, triglicerydów i cholesterolu LDL. W szczególności, odgrywa ważną rolę w wydalaniu nadmiaru kwasów żółciowych inaczej jeśli nie związałyby się one z Nopalem wróciłyby do krwiobiegu a organizm przekształciłby je w ponownie w cholesterol. Dla tych, którzy zmagają się z nadmierną kwasowością żołądka, nopal jest wybawieniem, zwłaszcza dla żołądka uszkodzonego od leków czy pikantnych potraw.
Nopal
Błonnik z Kaktusa dla oczyszczenia jelit i zmniejszenia apetytu
Pozbawiony wody kaktus Nopal (Opuntia) jest źródłem dużej ilości rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego błonnika o dużym wpływie na regulację masy ciała, cellulit, trawienie i metabolizm, szczególnie metabolizm cukru i tłuszczu.

Światowa Organizacja Zdrowia WHO zaleca nopal jako pomocny środek w regulacji glukozy i podwyższony cholesterol. Rozpuszczalny błonnik wiąże cukry i tłuszcze z posiłków w przewodzie pokarmowym a następnie jest wydalany w kale, tym samym zmniejsza obciążenia organizmu przez puste kalorie. Dodatkowo Nopal pozwala osiągnąć doskonałe rezultaty w obniżeniu stężenia trójglicerydów i cholesterolu LDL. Nopal jest rośliną o najniższym indeksie glikemicznym (GI), oraz najniższą wartością ładunku glikemicznego (ŁG). A więc gdy podamy go z głównym posiłkiem zmniejsza całkowity indeks glikemiczny każdym posiłku. Oznacza to, że przyjęcie przed posiłkiem 3-5 tabletki Nopalinu wraz z woda zmniejsza wchłanianie i uwalnianie glukozy, która jest uważana za głównego winowajcę akumulacji tłuszczu w organizmie!

Zdolność błonnika z nopalu do pęcznienia w kontakcie z wodą powoduje, że zmiękcza on stolec, wiąże kwasy żółciowe i toksyny w jelitach, przez co przyczynia się do zwiększenia uczucia sytości, a zmniejszając apetyt, pomaga wykluczyć podjadanie między posiłkami. Nopal działa jako środek regulujący cały metabolizm organizmu, dlatego jest często jako suplement w dietach odtruwających (detox).

Dzięki bogatej zawartości składników odżywczych, szczególnie aminokwasów, z których organizm wytwarza białka (enzymy, hormony, białka budulcowe ...), nopal jest idealną, łatwo przyswajalną żywnością dla wszystkich - dzieci, dorosłych, chorych, osób starszych oraz  wegetarian.

Stosuj 3-4 tabletki Nopalinu między posiłkami z dużą ilością płynów (np. dwie szklanki wody). Możesz również stosować raz dziennie, na przykład między obiadem i kolacją, nawet po 5-6 tabletek Nopalinu.
Nopalin - Produkt jest wytwarzany wyłącznie z naturalnych składników
Nopal jest kaktusem figowym z rodziny Opuntia. Łodygi tego kaktusa zawierają szereg substancji, które mają właściwości lecznicze. Nopal zawiera witaminy, minerały i błonnik, których duże ilość znajdują się w wysuszonych łodyga Nopalu. Ma on szczególną wartość, ponieważ nie tylko regulacje metabolizm, ale również zapewnia organizmowi wiele ważnych składników odżywczych. Lista korzystnych działań Nopalu obejmuje:

  • działanie antyoksydacyjne;
  • regulację poziomu cukru;
  • zmniejszenie cholesterolu i trójglicerydów;
  • skuteczną regulację masy ciała;
  • regulację funkcjonowania przewodu pokarmowego;
  • oczyszczenie jelita grubego;
  • regulację pracy wątroby.

Dzięki tym właściwościom Nopalin zawierający Nopal jest wspaniałym dodatkiem dietetycznym, który może być stosowany w różnych celach. Może służyć jako pomoc w obniżeniu wagi ciała, ponieważ przyspiesza wystąpienie uczucia sytości, zmniejsza apetyt i pomaga walczyć z tendencją do przejadania się oraz ochotą na przekąski między posiłkami. Jednocześnie zmniejsza się występowanie cellulitu na skórze (zapalenie tkanki łącznej) oraz nadmierne zatrzymywanie wody w organizmie. Nopal nadzoruje produkcję soku żołądkowego, co zmniejsza ryzyko wystąpienia wrzodów żołądka i dwunastnicy, jelit.

Nopalin mogą być pomocy dla diabetyków, ponieważ opóźnia wchłanianie glukozy z żywności i w tym samym czasie zwiększa wrażliwość komórek na insulinę, normalizując poziom cukru we krwi. Wiemy, że w Meksyku, gdzie kaktus Nopal jest popularnym pożywieniem, częstość występowania cukrzycy jest znacznie niższa niż w Ameryce Północnej czy Kanadzie.
Istotną zaletą Nopalu jest jego zdolność do zmniejszania podwyższonego poziomu cholesterolu i triglicerydów we krwi, a wzmocnienie procesów samoleczenia organizmu, zwiększa jego odporność. Na dodatek jest on doskonałym źródłem łatwo przyswajalnego białka, witaminy C i bioflawonoidów. Może on być stosowany jako dodatek do diety wegetariańskiej.
Nopalin można stosować jako suplement diety w każdej sytuacji, w której występuje naruszenie równowagi fizjologicznej (homeostazy) w organizmie.
Nopalin opinie - Podziel się swoimi doświadczeniami z Nopalinem


Brak komentarzy
Dziękujemy za wszystkie opinie o Nopalin
Wróć do spisu treści